6 en 7 juni Van Eidfjord naar Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van MathenMarlene - WaarBenJij.nu 6 en 7 juni Van Eidfjord naar Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van MathenMarlene - WaarBenJij.nu

6 en 7 juni Van Eidfjord naar Bergen

08 Juni 2015 | Noorwegen, Bergen

Het weer zit absoluut niet mee. Het is koud en gisteren heeft het de hele dag geplenst.
Ook de komende week wordt er veel regen voorspelt en blijft het (te)koud.
Dit heeft ons doen besluiten om alle hotels vanaf a.s woensdag te annuleren en terug te keren naar Nederland. Noorwegen is te duur om op een hotelkamer te zitten. Het is niet anders. We zien in Nederland wel weer verder. De planning is dat we a.s vrijdagavond weer thuis zijn.

Vandaag was een droge maar gure dag, die we in Bergen hebben doorgebracht. Veel gewandeld om toch maar een beetje warm te blijven. Het was er erg druk. Er lagen drie cruiseschepen voor anker, en dan heb je gelijk een hele stad gevuld met mensen.

Bergen is een leuk stadje, maar persoonlijk vond ik Stavanger mooier. Kwam wellicht ook door het mooiere weer daar.
Tot nu toe hebben we het 2 dagen helemaal droog gehad, de rest van de tijd heeft het zeer regelmatig geregend.

De komende dagen rijden we via Aurland, Fredrikstad (noorwegen), Malmo (Zweden) richting nederland. Daarna zien we wel verder.
We hebben nog 2 weken vrij als we thuiskomen.

groetjes

Math en Marlene